Моє портфоліо





АКМЕОГРАМА

ПІП: Петренко Ірина Григорівна.
Стать: жіноча.
Вік: 1965 р. н.
Освіта: вища.
Спеціальність за дипломом: вчитель французької та німецької мови. Диплом серія МВ №950475, Запоріжжя, 27 червня 1987р.
Додаткова освіта:
-          Другі Київські державні курси іноземних мов; відділення англійської мови; свідоцтво № 2455, 6. 07.1989 р.;
Рівень кваліфікації: спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Перепідготовка та підвищення кваліфікації з 1.09. 2017:
Всього: 339 год
1.      Курс «Критичне мислення для освітян» (30 год). 11.11.2018.
2.      Підвищення кваліфікації на тренінгу «Англійська мова в Новій українській школі» в обсязі 30 академічних годин. 06—08 червня 2018. Запоріжжя.
3.      Онлайн-курс для вчителів англійської мови для вчителів початкової школи (20 год.)English for Primary School Teachers (20 hours) on the online platform nus-english.com.ua, 25jun 2018.
4.      Онлайн-курс для вчителів початкової школи» тривалістю 60 годин. 18.05.2018. "Освіторія", EdEra.
5.      Участь у вебінарі. Презентація підручника з англійської мови для 1 кл. НУШ – спільний проект Вид-ва «Ранок» & ГО «GoGlobal» (1 год.) 11 травня 2018.
6.      Тренінг Go Camp 2018. (18 hours), 24-26 April 2018. м. Київ.
7.      Післядипломове закордонне стажування Інноваційний навчальний заклад 21 століття – європейський досвід в рамках LLP моделі Європейської комісії. Сертифікат № 2017/11/022  (180 год). Університет суспільних наук. м. Лодзь. жовтень-листопад 2017.

•Нагороди, відзнаки:
1.    

1.     Почесна грамота. Департамент освіти і науки Запорізької обладміністрації за сумлінну працю, високий професіоналізм, відданість своїй справі. Наказ Департаменту від12.03.2020 №166.

2.     Почесна грамота відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації за творчий підхід до розвитку навичок, підвищення інтересу учнів у вивченні англійської мови, за організацію роботи мовного табору з волонтером., .2018.

3.     Почесна грамота Розівської районної ради Запорізької області, № 81-к від 21.09.2016.

4.     Грамота відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, 2015р.

5.     Диплом за організацію позапрограмної всеукраїнської предметної олімпіади Олімпус Зимова сесія. Львів, березень 2014.

6.     Почесна грамота управління освіти і науки запорізької облдержадміністрації. Наказ облуон №58 від 01.02.2010.

7.     Почесна грамота відділу освіти райдержадміністрації, 01.10.2009.

8.     Грамота  районного відділу освіти. 2002р.

9.     Почесна Грамота  Управління освіти і науки Запорізької обладміністрації . Наказ облуон №223 від 21.06. 2002.


•Сертифікати:

•Сертифікати:

1.      Сертифікат № EU 2020/2419 про завершення навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Антикризовий національний онлайн-EdCamp 2020: школа зараз і у “світі після» (13-17 квітня). 24 години (0,8 кред. ЄКТС), м. Харків, 17.04.2020.

2.      Електронний сертифікат про проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителів» і успішне проходження фінального тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності. 05.04.2020. Дія. Міністерство цифрової трансформації України.

3.      Сертифікат про успішне закінчення курсу "Впровадження інновацій в школах", 60 годин (2 кредити ЄКТС), 29.03.2020, Prometeus.

4.      Сертифікат про успішне закінчення курсу "Критичне мислення для освітян", 30 годин (1 кредит ЄКТС), 26.03.2020, Prometeus.

5.      Certificate “ How to Combine Exam Preparation and Life Competencies” (1 hour)., 25 March, 2020. Cambridge Assessment English, Cambridge University Press.

6.      Certificate “ Thinking Skills for Primary Learners” (1 hour)., 24 March, 2020. Cambridge Assessment English, Cambridge University Press.

7.        Подяка за участь у найбільшій освітній волонтерській програмі в Східній Європі, в якій волонтери з усієї планети навчають школярів іноземним мовам та відкривають світ для дітей з різних куточків України. Вересень 2019. Го Глобал Офіс.

8.      Cертифікат півфіналістки національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2019. (топ 50).

9.      Certificate of Participation of Completition Professional Development Summer Institute on Implementing Inclusive Teaching Practices. (18 hours). Kyiv, June 12-14, 2019.

10.  Certificate  for attending Go Camp 2019 training (20 hours) Kyiv, April 17-19, 2019.

11.  Сертифікат про організацію участі учнів Розівської ЗОШ № 1 в Міжнародних освітніх конкурсах «Олімпіс» 2018 – Осіння сесія» 1-30 листопада 2018.

12.  Сертифікат про успішне закінчення курсу "Критичне мислення для освітян", 11.11.2018., Prometeus.

13.  Сертифікат №1166811 учасника вебінара "Презентація нового підручника з англійської мови для 1 кл. НУШ - спільний проект Вид-ва "Ранок"& ГО "Go Global" (1 год).

14.  Сертифікат № 2018-4844 про проходження підвищення кваліфікації на тренінгу «Англійська мова в Новій українській школі» в обсязі 30 академічних годин. 06—08 червня 2018. Запоріжжя.

15.  Notification of Completion of the self-access courseEnglish for Primary School Teachers (20 hours) on the online platform nus-english.com.ua, 25jun 2018.

16.  Сертифікат про завершення « Онлайн-курса для вчителів початкової школи» тривалістю 60 годин. 18.05.2018. "Освіторія", EdEra.

17.  Cертифікат № 1166811 про участь у вебінарі. Презентація підручника з англійської мови для 1 кл. НУШ – спільний проект Вид-ва «Ранок» & ГО «GoGlobal» (1 год.) 11 травня 2018.

18.  Сертифікат for attending Go Camp 2018 traіnіng (18 hours), 24-26 April 2018. м. Київ.

19.  Сертифікат про підвищення фахового рівня професійної компетентності, опікування фаховою самоосвітою, вивчаючи актуальні матеріали, що були опубліковані в журналах «Видавничої групи «Основа», 2018.

20.  Сертифікат про проходження післядипломового закордонного стажування № 2017/11/022 Інноваційний навчальний заклад 21 століття – європейський досвід в рамках LLP моделі Європейської комісії. (180 год). Університет суспільних наук. м. Лодзь. жовтень-листопад 2017.

21.  Сетифікат for attending the traіnіng  «Go Camp Afterschool» 27-29 жовтня, 2017. м. Київ.

22.  Сертифікат учасниці національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2017.

23.  Серифікат за участь у міжнародному освітньому проекті Go Camp, який спрямований на виховання нового покоління, свідомих громадян України, через формування життєвих умінь та цінностей 21 століття. Global Office, 2017.

24.  Серифікат for attending the traіnіng  «Go Camp: Innovative Methodology and New Approaches to School English Language Camps»., 8-9.04.2017, Київ.

25.  Сертифікат. Навчальний курс Мicrosoft «Учителі в онлайні»., 20.06.2012

26.   Сертифікат The Lectures focused on teaching methodology, held at Mariupol University, by Martin Frisby. 1- 2. 11.2011

27.  Сертифікат видавничої групи «Основа» м. Харків.

28.  Сертифікат Intel « Навчання для майбутнього»,10 травня 2007.

 


Участь вчителя у конкурсах:
ü  Всеукраїнський конкурс на здобуття національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2017

•Участь вчителя у проектах:
ü  6 грудня 2017 року учні 10-11 класів Розівської ЗОШ №1 долучилися до всесвітнього проекту Дитячого фонду ООН (Юнісеф) World's Largest Lesson.
Було проведено інтегрований урок (Англійська мова, Суспільствознавство) серед учнів 10, 11 класів на тему "Global Goals", мета якого - проінформувати якомога більше дітей про Глобальні Цілі Сталого Розвитку, прийняті ООН у 2015 році.
ü  Міжнародний освітній проект Go Camp, який спрямований на виховання нового покоління свідомих громадян України через формування життєвих умінь та цінностей 21-го століття.

  Участь учнів у конкурсах, олімпіадах:
Міжнародному дистанційному конкурсі з англійської мови «Олімпіс 2018 - Осіння сесія».
#
Учень
Клас
Рівень
Ступінь
1.
Іванченко Софія
3-а
3 клас
I
2.
Мальована Софія
3-а
3 клас
I
3.
Баранова Єлизавета
3-а
3 клас
II
4.
Нижниковський Иван
3-а
3 клас
II
5.
Кучма Олексій
3-а
3 клас
II
6.
Тамчі Анна
3-а
3 клас
III
7.
Куленко Єгор
3-а
3 клас
8.
Бровченко Євгенія
3-а
3 клас
9.
Лисечко Ілля
3-а
3 клас
10.
Шеремета Дар`я
6-б
6 клас
I
11.
Нестеренко Анна
6-б
6 клас
I
12.
Михайленко Дар`я
6-а
6 клас
III
13.
Катинська Лія
6-а
6 клас
III
14.
Запорощенко Ніка
6-а
6 клас
15.
Коцюбан Ярослав
6-а
6 клас
16.
Решетняк Євніка
7-б
7 клас
I
17.
Харланова Катерина
7-б
7 клас
I
18.
Філіпович Євгеній
9-а
9 клас
I
19.
Філоненко Ілля
9-а
9 клас
II

2018-2019 – ІІ місце в ІІ (районному) етапі олімпіади з англійської мови – Гречанюк О.,  ІІІ місце - Нівакшонов О;
20117-2018 – ІІ місце в ІІ (районному) етапі олімпіади з англійської мови – Онішкевич К,  Павлович Антон,  ІІІ місце - Нівакшонов О;

Самоосвітня діяльність:
-          робота над проблемною темою: «Взаємопозв'язаний розвиток критичного мислення та креативності як мислення вищого порядку».
-          відвідування тренінгів, вебінарів;
-           участь та підготовка районних методичних об’єднань вчителів іноземної мови;
-           підготовка виступів на шкільних методичних об'єднаннях та педагогічних радах;
-          систематичне опрацювання фахової науково - методичної та психолого-педагогічної літератури.

Вивчення ППД:
Інноваційні технології на уроках англійської мови; розвиток критичного мислення учнів; впровадження ІКТ в освітній процес; вивчення методик формування ключових компетентностей учнів на уроках іноземної мови.

Тема педагогічного досвіду «Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови".
Кількість років роботи над проблемою 2 роки

Участь у методичній роботі району:
ü  Керівник РМО вчителів іноземної мови,
ü  член шкільного МО вчителів гуманітарних дисціплін.

•Оприлюднення досвіду:
1) методичне об'єднання вчителів гуманітарних дисциплін Розівської ЗОШ №1;
2) РМО вчителів іноземної мови Розівського району;
3) Педрада Розівської ЗОШ №1;
4) ONLINE COURSE
Teaching for Success: Learning and Learners,
British Council
3) видання
у методичному порталі

•Методичні розробки:

2.      Методичний посібник: Методичні рекомендації до дистанційного навчання (самостійної роботи учнів) з предмету "Іноземна мова. Англійська."
3.      Навчальний посібник: Добірка ігор, що використовуються в процесі навчання дітей молодшого шкільного віку.
4.      З досвіду роботи: Критичне мислення у моїй професійній діяльності.
5.      Опис досвіду з проблеми: Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів старших класів за допомогою методу проектів.
6.      Методична розробка з проблеми: "Використання методу проектів на уроках іноземної мови."
7.      З досвіду роботи: Мій підхід до застосування інноваційних та ефективних освітніх практик для моїх учнів як у класі, так і поза його межами.
8.      Методична розробка з проблеми: "Комунікативна спрямованість навчання - передумова успіху у практичному оволодінні учнями англійською мовою"
9.      З досвіду роботи: Мій підхід до впровадження концепції "громадянства світу".
10.  Методична розробка з проблеми: "Розвиток пізнавальних здібностей школярів засобами рольової гри  "
11.  Навчальний посібник: Карточки для розвитку говоріння з тем: "У школі" та "Телефонна розмова"

Методичні розробки апробовані на базі Розівської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів та сприяли позитивній динаміці змін якості навчально-виховного процесу у зв’язку з інноваційною професійною діяльністю.

Результати атестації:
            2012 –   підтверджено кваліфакаційну категорію «спеціаліст вищої        категорії»
14.05.2007               підтверджено кваліфаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та встановлено звання « старший вчитель»
   1.05.2002  – підтверджено кваліфаційну категорію «спеціаліст вищої        категорії»
   23.04.1997  – встановлено кваліфаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

 Видання :
у методичному порталі
ü    Петренко І. Г. Психологічні засади формування іншомовної комунікативної компетенції учнів старшої школи, 05.09.2016 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.com/node/47270

ü    Методичні рекомендації щодо роботи у системі дистанційного навчання Moodle з предмету «Іноземна мова. Англійська», 16.12.2018р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.com/node/73719   


у фаховому журналі «Англійська мова та література »
ü    Петренко І. Г. Проектні технології. Проект «Заповідник «Кам’яні могили». Природа та історія України» / І. Г. Петренко // Англійська мова та література. – 2010. 15(277). – C 24.
ü    Петренко І. Г. Рольова гра на уроках як елемент комунікативного підходу до вивчення іноземної мови / І. Г. Петренко // Англійська мова та література.2011. 10(308). – C 25.
ü    Петренко І. Г. Методичне об’єднання вчителів іноземної мови / І. Г. Петренко // Англійська мова та література.2011. № 28(326). – C 25.
у науково-методичному журналі «Англійська мова в початковій школі»

ü    Петренко І. Г. Рухливі ігри / І. Г. Петренко // Англійська мова та література.2008. 1(38). – C 2526.

Комментариев нет:

Отправить комментарий